Werken bij

Regelmatig zijn wij op zoek naar nieuwe collega’s. Of je nu leerkracht, onderwijsassistent of vrijwilliger bent. Ben je geïntereseerd voor een baan bij De Drentse Hoek, kijk hieronder of er een vacature is die je aanspreekt. Zit de juiste vacature er niet bij? Neem dan vooral contact op, of stuur een open sollicitatie om kennis te maken en de mogelijkheden te onderzoeken.

Actuele vacatures

Vrijwilliger

Voor onze school zijn wij opzoek naar vrijwilligers. Zo zoeken wij vrijwilligers voor de overblijf, onze schoolbibliotheek, klusjes in en rond de school en lezen met kinderen. Zou je graag vrijwilligerswerk willen doen op een school, dan ben je van harte welkom om met elkaar kennis te maken en zien wat we voor elkaar kunnen betekenen. Wij werken met een vrijwilligersvergoeding.

Leerkracht onder of bovenbouw

Ben je (bijna) afgestuurd leerkracht en zoek je een baan op een openbare school, of ben je een ervaren leerkracht en toe aan een nieuwe omgeving? Momenteel hebben wij ruimte in de onder en bovenbouw. Ben je nieuwsgierig naar onze school, neem contact op voor een rondleiding en een kennismakingsgesprek.

Open Sollicitatie

Staat de ideale vacature voor jou er niet bij, schroom niet en neem contact op. Wie weet wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Ons nieuws

Opening nieuw schoolplein